blåöga.

hejhopp!
Gårdagens skiva va grymt lyckad! Lagom mycket folk och mycket god dricka, vi dansade hela natten lång och hade det bara sjukt bra.
En blåtira och jävligt onda fötter senare vid fem kom jag och Pontus hem och däckade i hans säng, somnade vid sex och idag har vi bara tagit det lugnt, legat i sängen, kollat film och bara myst. Snart ska jag hoppa in i duschen tror jag. Sen ska vi röra oss hem till hans mamma och kolla på fotboll, chelsea - man utd, kulkul.
Imorgon är det engelska nationella också, som jag längtat!
Men nu ska jag pussa på min prins lite mera tills det blir dusch time! Vi hörs när vi hörs :) PUSSS


Kommentarer
Postat av: -Matilda.

Allt bra med dig idag? :)

2011-04-06 @ 21:50:08
URL: http://creativve.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad heter sidan där du hittar alla bilder..?:)

2011-04-07 @ 18:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0