home sweet home.

Äntligen har jag kommit hem!
Kvällen spenderades ju hemma hos Jimmie. Vi softade lite, sen gled Linus, Jimmy, Josef & några andra dit och krökade lite. Vid tolv blev jag utsedd till fyllechaffis. Så skjutsade ner alla till kroken, sen hämtade jag upp Sandra och skjutsade hem henne. Precis påväg hem ringde Linus igen och bad om skjuts, snäll som jag är så sa jag inte nej. Stället han skulle till va stängt så vi gled runt ringvägen typ 10 varv kändes det som, han bestämde sig för att han skulle gifta sig med min mamma för att han älskade henne musiksmak. Men vi satt i bilen och bara gled runt i typ en timme och bara snackade om precis allt och ingenting. Hur skönt som helst, sen släppte jag av han på en efterfest och nu har jag kommit hem.
Längtat efter min säng!
Men nu är det nog lite BB avsnitt som gäller och sen sov dags. Imorgon är det påskmiddag hos min farmor som gäller, mitt hjärta följer också med så det blir strålande! :)
Om vi stannar hos mig eller åker till hans mormor och morfar efter får vi se. Vi hörs imorgon om jag hinner!
Men nu ; Puss & godnatt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0