i wouldnt wanna have it any other way.

hallooooooo! Allt bra med er?
Med mig är det toppen, grillningen igår blev awesome! Jag är sån jävla grillmästare, fyfan! Sen efter middag ramlade det in lite folk och vi krökade lite, spelade klädpoker och massa annat kul. Sen kom min älskling dit och vid tre typ tog vi en taxi hem och däckade i min säng, looovely!
Imorse så vaknade vi vid elva, kollade på BB avsnittet som vi missade igår, fyfan vad BB måste myglat med rösterna, det finns ingen chans i helvete att Madde har mera fans än Roddan. Jag tänker iallafall bojkotta BB nu, massa as tråkiga människor i ett hus, fyfaaaaan vad arg jag blir! usch fyfan.
Men iallafall, sen åkte vi och handlade pizza och sen ner till Sandra, satt där och solade och åt pizza & kladdkaka o hallon. As mysigt!
Nu har vi åkt hem för att Pontus skulle få se AIK matchen men som nu verkar blivit avbruten, Kuuuuul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0