Skööööna gula villan!

Påskmiddagen igår va grymt mysig! Det va Pontus familj plus hans mormor och morfar, vi satt och pratade hur länge som helst medans Pontus kollade fotboll. Hans familj och släkt är verkligen helt underbara! Jag som alltid brukar vara blyg när det gäller släkt och sånt, men nu är jag verkligen inte blyg! Kan det ha nånting med att göra att dom verkligen visar att dom tycker om mig?:) jag fick typ hundra kramar av alla och alla förklarade hur söta dom tyckte att jag är och hur mycket dom tyckte om mig :) Men nu sitter jag iallafall hemma hos Jimmie och softar, kommer nog bli en lugnt kväll ikväll. :) vi hörs mera sen när jag har tid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0