småpikar.

Först och främst så måste jag bara få klargöra en grej, när jag skriver små pikar i min blogg så behöver ingen ta åt sig, den personen det är riktat åt vet oftast om det eftersom att jag är väldigt öppen med vad jag tycker och tänker om folk.
Så om ni inte hört nånting att jag har nått att säga till om till er så behöver ingen ta åt sig.
Och man kan fråga mig ifall man antar att det är riktat till sig istället för att ta åt sig direkt, fast å andra sidan, tar ni åt er är det inte mitt problem.

Men iallafall, dagen har varit supermysig. Innan teatern gick vi till en pub och mötte upp alla som skulle med på teatern samt drack lite vin och bara mös. Teatern var helt okej, jag har sett bättre men jag har också sett sämre, när den va rolig så va den helt sjukt rolig, men sen så höll man typ på att somna.
Efter teatern så åkte vi alla + Bertil till greken i årsta, som btw är världens bästa matställe! Det rekomenderar jag sjukt mycket!
Där åt vi as god mat, drack god dricka och sen begav vi oss hem. Eller ja, alla andra åkte hem, jag åkte och mötte upp Pontus och Raffe.
Vi skulle egentligen kollat på film när vi kom hem men Raffe va sjukt trött och gick och la sig typ direkt, så nu ligger jag och Pontus i sängen och har kollat på BB, han är nere och fixar mat så jag ska försöka hålla mig vaken tills han kommer upp igen så jag kan pussa han godnatt. Åh han är så fin min älskade prins!


Kommentarer
Postat av: Becca

sv: Toppen :D

va hittar du på idag då?? :b

2011-04-10 @ 09:30:29
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Ja, verkligen :(

Åh jaha, de lät roligt de! hoppas att ni hade de trevligt :D

2011-04-10 @ 11:40:41
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0