tisdag.

Godmorgon lovers!
Sovit gott? Det har vi gjort. Igår efter skolan så åkte vi och handlade mat som vi lagade till Ronny så att maten skulle vara klar när han kom hem, chili con carne blev det. Riktigt gott! Sen kollade vi på massa barnbilder på Pontus, han va lika söt då som han är nu! :*
Sen så gick vi och mötte Robin och sen hem och gjorde äppelpaj som vi åt till det nya programmet på femman, nån av er som såg det?

Sen gick vi och la oss lagom tidigt och somnade fort, imorse vaknade jag en timme för tidigt och trodde att jag hade försovit mig. Somnade sedan om och vaknade i rätt tid, fortfarande helt död. Vi kämpade oss ner och tog en dusch och sen åt vi frukost. efter ett tag pussade jag mitt hjärta hejdå och just nu har jag psykologi, idag är det långdag och äcklig lunch i skolan. Vi får se hur jag tar mig igenom dagen med lite flingor i magen.. haha det rimmade!
Nej nu ska jag svara på frågorna på psykologin, vi hörs kanske sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0