when its love, you say the words out loud!

Halloj!
Allt bra med er? :)
Min dag har varit toppen, åkte med mamma hem efter skolan, kastade av mig grejerna sen åkte jag och hämtade min fina Sebastian som fyller år idag!
Sebbe är en utav mina närmaste vänner som jag känt sen typ sjuan, men vi har tyvärr glidit isär nu när båda började gymnasiet, men han är verkligen en hyvens kille för alla er singel tjejer där ute. Han stod tom ut med mig när jag va emo, yes. he never leaves a girl he likes! ;)
Vi åt middag och mös lite, sen åkte vi hem till mig och skruvade ihop mitt nya bord och sen softade vi vidare. Nu har jag precis kommit hem och ska plugga lite turism eftersom att jag har prov på torsdag, imorgon har jag fyra timmars matte lektion, torsdag är det nationella och på fredag är det restdag och min födelsedag, jag har fullt upp med andra ord..  Måste hinna sola någon av dagarna också.
Nej nu måste jag plugga lite. Slänger in veckans drog i musikväg lite senare också, håll utkik! :)
måste sova utan min prins inatt också, skööönt med plats! Haha nejdå, miss you bebeeee :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0