youre dead.

tjotjo, Nu har jag äntligen kommit hem till min efterlängtade säng. Som jag har längtat efter den! :)
Så otroligt skönt att komma hem och sova ensam, får man ta hur mycket plats man vill när man sover :D
Nejmen dagen har gått snabbt, vaknade hos pontus, chillade där lite. Sen åkte jag till mammas jobb för att hämta massa polispapper som jag va tvungen att skriva under, vad ska jag med polispapper till? Är det en anmälan på gång eller vad är det? sen fick jag ta mammas bil eftersom att hon skulle köra hem en lastbil så dom kan kasta vårat gamla kök. Sen åkte jag ner och jobbade, på jobbet åt vi thaimat och sen gick vi på bio och kollar på "red riding hood", den va helt okej faktiskt! :) sen åkte jag hem till Jimmie och chillade där, mötte upp Eric och nu är vi äntligen hemma. Så nu ska jag kolla på dagens BB avsnitt och sen sova. Morgondagen bjuder på en för tidig påskmiddag hemma hos Pontus mamma. Mysigt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0