battlefield

Städa suger, vänta suger, vara trött suger, se fram emot något som verkar vara 20 timmar framåt suger också.
Japp, min dag som började så otroligt bra börjar gå åt helt andra hållet..
Mamma åkte hemifrån för flera timmar sen, och kommer dröja flera timmar till tills hon kommer hem, farmor och dom kommer inte förns sex. och jag antar att vi ska börja med maten då. då kommer jag dö, typ..
Jag orkar inte vänta, kan inte alla bara komma nu så jag kan få vara social och sen åka igen, låter inte det bra?
hehe. nej men allvarligt, mitt tålamod finns inte ens när man pratar om att vänta på saker, vänta på bussar, nej! vänta på ett sms? nej! vänta på människor? Jag lackar bigtime..
Menmen, antingen så slänger jag väl på en film eller hoppar in i duschen innan min bror hinner ta den, för då kommer jag aldrig få duscha. Han älskar att duscha och lyckas alltid stå där inne tills allt varmvatten tar slut.
Just vi hade ett fint rådjur på våran tomt idag också, rådjur brukar ju vara jätte skygga för människor men den här kunde man kolla på och gå runt i köket och öppna skåp och allt, och rådjuret kollade bara tillbaka och fortsatte äta. cooooolt.
Nu börjar detta bli ett luddigt inlägg. haha .
haaaaare!

Kommentarer
Postat av: Neow.se |utan mitt ego är jag inget!

haha min bror e likadan! Står o duschar tillfan varmvattnet tar slut -.- Så drygt !! :O



svar Jag ska te SS o sen vet jag ej :D

2011-02-05 @ 14:46:31
URL: http://neow.se
Postat av: Neow.se |utan mitt ego är jag inget!

svar Grymt hahah ! Synd att min bror inte e hemma, skulle gjort precis lika mot han, shit han hade lackat ;P :D



Det är Southern streeters :) Raggarklubb :)

2011-02-05 @ 15:21:36
URL: http://neow.se
Postat av: Tommy

Sv: Ja jag käkade pizza och kollde en film hos Annika med innan jag tog kameran och körde hem!



Åhh .. avundsjuk.

Jag får vänta tills på tisdag innan jag får träffa en kille som jag tycker så mycket om ;)

2011-02-05 @ 15:30:38
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: Tommy

Sv: Ja thanks god for that .. att det snart är tisdag menar jag;)



Ja drinkarna var ruskigt goda, farligt goda! Smakade godis! :D

2011-02-05 @ 15:41:21
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: Tommy

Sv: I drinkarna var det Is, frysta hallon, Razz, absolut mango, apelsinjuice och melon jucie..



Ja man får ju göra det!

2011-02-05 @ 15:49:02
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0