bring me back to life.

Tjolahoppsan, eller någon annan bra inledning..
Nu har jag precis kommit hem, jag har varit och ätit middag hemma hos idah med henne, malin & natha. Det va supermysigt!
Sen åkte jag ut till min morbror och spenderade lite tid där innan jag skjutsade dem till nynäs. Nu ska jag snart åka och hämta min bror och sen agera taxi lite till, jag börjar känna mig lite sömnig men har lovat att vara taxi ikväll.
Mitt humör under dagen har varit helt åt helvete men nu verkar det ordna upp sig. :) jag håller tummarna för det bästa.




Kommentarer
Postat av: Angelica - En Partilletjej <3

Heejsan,, jag vet att jag många gånger har hjälpt mina nära och kära med sina bekymmer vad beträffar både kärlek, vänskap, mobbing, självkänsla osv.. Nu är det Din chans att få lite coaching av mig !! Skriv ner ditt bekymmer så ger jag dig ett råd över vad du kan/bör göra för att göra situationen bättre!

Man får vara anonym, eller så mailar man mig och får svaret skriver på Bloggen. Då behöver du inte vara orolig för att någon du känner vet vem som skrivit frågan :)



http://angelicakjellen.blogg.se/2011/february/love-coaching.html



Kraaam Angie <3

2011-02-27 @ 00:01:17
URL: http://angelicakjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0