fall for your type.

Godmorgon! Om man nu kan kalla den för god?
Vaknade upp med värsta migränen och känner mig inte allt utvilad.
Igår så bäddade jag ju ner mig för att kolla new jersey - ny rangers, tyvärr så förlorade Rangers med 1-0.
Sen fick jag ett sms ifrån min finaste där han bad mig ringa honom, han ville ha sällskap hem ifrån Niklas.
Dum som han är så gick han hem vid två, och la sig sedan för att kolla på film.. Han skulle upp vid sex, smart!
När vi hade lagt på överöste han mig med söta sms och massa kärlek, gud vad jag längtar tills han kommer hem nu!
Men iallafall, jag vaknade vid tio i åtta imorse och kunde inte somna om, pratade lite med Pontus innan han åkte och sen somnade jag om. Just nu ligger jag och funderar över dagen, egentligen har jag ingen lust att göra något.. Men blir nog tvungen, hah. Eller vi får helt enkelt se! :)

Kommentarer
Postat av: Tommy

Sv: Inte skönt med migrän! Hoppas den släpper!

2011-02-19 @ 11:07:28
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: Tommy

Sv: Ja det set ut som andra världs kriget där inne :)

2011-02-19 @ 12:23:45
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0