fucking perfect.

Godkväll på er alla nattugglor, någon mer än jag som är vaken?

Jag har iallafall precis kommit hem efter en underbart mysig kväll hemma hos finaste Sandra. Vi åt räkor och massa annan plockmat, det va verkligen hur mycket som helst! Va tänkt att jag skulle ta något glas vin också men den lusten försvann, just nu är jag inne i min torrperiod. Där jag vill dricka o festa men jag orkar helt enkelt inte, haha!
Så då bestämde jag mig att dricka cola för att kunna köra sen istället. Va ju tänkt att jag skulle sova kvar där, men så blev det inte. Sen va det tänkt att jag skulle sova hos Pontus men så blidde det inte heller, så nu ligger jag här i min stora kalla säng. Känns lite skumt att sova ensam, jag är ju så van att alltid ha någon vid min sida, menmen. Skönt också! :)
Nu ska jag kika lite på CSI eftersom att jag inte får se det allt för ofta längre, Pontus hatar det ...
Mera har jag nog inte att skriva så sätter punkt här. Godnatt på er alla mina underbara läsare! :)

Kommentarer
Postat av: Tommy

Sv: Ja barn är mysigt, men inget vi vill ha själva..



Sovit gott?

2011-02-13 @ 09:00:53
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: Tommy

Sv: Det förstår jag.



Ja jag är rätt slö i dag , förstår inte varför, har sovit oroligt i natt..

2011-02-13 @ 10:22:54
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0