jävla skit.

Nu är det tredje gången jag skriver detta inlägget, jag har publicerat typ exakt likadana och tagit bort dem två gånger. Jag ångrar mig alltid efter.
Men iallafall, jag vill skriva. utan att skriva för mycket. Men egentligen kan jag inte skriva för mycket eftersom att det inte är riktat till någon.
Men iallafall. tjejer är jobbiga, dom vill alltid ha det som inte kan få. Varför har just tjejer så svårt att släppa sina ex såfort som hittat en ny?

Nu kollar jag iallafall på "wallander - indrivaren". Den är bra. Har inte sett den innan.
Ska nog gå upp och äta frukost snart, har ingen ork till nånting egentligen. Så vi får se vad dagen / kvällen bjuder på :)!

modo kross idag, looking forward to it!

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Härligt och höra hörru! Det är super med mig :D Vad ska du hitta på denna lördag då? kram!

2011-02-19 @ 13:30:13
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0