Just smile back.

Alltså gaaaaah! Kan tiden gå långsammare? Jag håller på att dö! Detta är ett bevis på att jag MÅSTE ha jobb efter studenten, jag lessnar på att sitta hemma redan efter en dag. helt sjukt.
Men iallafall, idag har jag fixat lite på mitt & Amandas projektarbete, eller ja, skickade bilderna. Sen har jag kollat på Remember Me. Glömde helt bort att kolla på den andra. Men iallafall, för er som inte sett remember me så måste jag få rekommendera den! :)
Nu har jag iallafall packat väskan, valt kläder, sminkat mig och fixat håret. Ska om en timme typ börja bege mig till Pontus. Kvällen kommer bestå av mys och fotboll. Barca - Arsenal, eller om det va tvärtom. skit samma dom möts iallafall.. tror jag. Ja ni ser ju hur insatt jag är i fotboll, jag är mer insatt i Pontus. höhö. sliskigt det lät.
Nej nu ska jag fördriva tiden med något :)
Kanske bloggar ifrån iphonen senare, vi får se. LATERO




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0