modo - dif

Gud vad den här dagen har gått segt, helt sjukt!
Jag har spenderat hela dagen i sängen och kollat på "valentines day", jag gillade verkligen filmens budskap.
Sen gick jag och fikade hos farmor & farfar för att fira farfar som fyller år på tisdag.
Nu har jag precis kommit hem, bäddat ner mig i sängen igen och kollar på modo - dif.
Ikväll hejar vi på dif & ssk, frölunda har redan vunnit sin vinst idag. Det tar emot att säga att man hejar på andra lag, men om dom vinner idag så åker Aik antagligen ner nåra placeringar, och råttorna ska ner i träsket igen! höhö.
Just nu har Dif powerplay och det står 0-0, så jag håller tummarna för att vi ska spräcka nollan, det kan verkligen vara det som får fart på matchen.
Jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska hitta på något ikväll eller om jag bara ska ta det lugnt hemma. Vi får se hur jag känner efter matchen, just nu är jag bara trött. Tänkte sova lite så det blir imorgon fort, för då kommer Pontus hem och då ska jag kanske träffa han, men vi får se hur det blir med det. Nu ska jag njuta av hockeyn, vi hörs senare :)!

Kommentarer
Postat av: Blondiner <3

Sv: Jo allt är bra :)



Vad har du gjort idag?

2011-02-19 @ 19:44:16
URL: http://blondeegirls.blogg.se/
Postat av: Blondiner <3

Sv: Samma som du :) Och pluggat -.-

2011-02-19 @ 21:55:42
URL: http://blondeegirls.blogg.se/
Postat av: Lisa

nice blogg, ställ ärna en fråga i min frågestund ifall du har lust:D

2011-02-19 @ 23:16:47
URL: http://lisani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0