pretty please.

Hejhej hallåååå.
Imorse pussade jag min prins hejdå och begav mig senare till bussen. Och jag ska aldrig mera åka buss ifrån han, jag har alltid otur med bussarna när jag är på tjurigt humör. Hade psykologi som va riktigt intressant. Nu har vi precis ätit lunch, eller ja.. skit äcklig mat så jag har tryckt i mig två apelsiner och ett halvt äpple, det får stå för lunchen idag..
Sen har vi svenska och sen sociologi, sen ska jag ner och gratta min fina vän Jimmie som fyller tjugo år idag. Helt sjukt! Så då blir det tårta och massa andra godsaker hoppas jag :)!
Sen är det ju derby också, kul som fan. hoppas att vi får krossa gnagarsvinen på deras födelsedag. yeyeyey!
grattis vännen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0