rangers at new jersey.

Hallå i hågen!
Nu har jag precis kommit hem ifrån Matiss och dom, vi kollade hockey, lyssnade på massa soft musik, snackade massa skit och uppdaterade alla om vad som hänt. (Jag har inte träffat Martins, Reinis och knappt Gints på ett år).
Sen skjutsade jag hem Pillan & Jossan, sen hämtade jag min bror och ja.. Nu har jag precis bäddat ner mig i min kalla säng, ska kolla på New Jersey - Rangers som börjar om några minuter hade jag tänkt.
Imorgon ska jag softa ännu mera hos Matiss är det tänkt. Ska kanske kolla på Malins innebandy match också. Vi får se hur det blir med allt.
Det kan ändras på två minuter.. Haha, nej nu ska jag dreggla till min man. :) Sleep tight!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0