safe & sound

Dålig uppdatering nu på några timmar, men vad gör det egentligen? :)
Efter skolan så åkte jag med Pontus hem, vi kollade lite entourage, pratade och bara mös. Gud vad jag tycker om den pojken. Vi skulle egentligen bara ses en snabbis men råkade bli lite längre. Åkte inte där ifrån förns vid sju.
Nu har jag precis ätit middag, vi hade fått mat ifrån farmor och jag tror inte jag vet någon som gör godare mat än henne! Fast min pappa ligger ruskigt nära.
Så nu har jag myst ner mig i sängen, hela jag luktar Pontus så jag ska inte klaga på nånting. Förutom hur dumma svenskar är, pinsamt! Ligger och kollar på Sommar i Sverige, herregud. Och igår så kollade jag på Svenska New York fruar, det tänker jag inte ens yttra mig om. USCH!
Nej nu ska jag mysa ner mig ännu längre ner i sängen och försöka sova. Imorgon är det friluftsdag som gäller, måste bestämma mig ifall jag ska bada isvak eller inte också, vad tycker ni? :)




slänger upp en bild som min lillebror tog när vi firade mammas 40 årsdag.
Min plutt!


Kommentarer
Postat av: emelie ^^

Förlåt för sent svar men min helg var också jättebra :D

Vad har du för dig resten av veckan då? :)

2011-02-08 @ 21:40:24
URL: http://checkemelie.blogg.se/
Postat av: Sabina

Det gick bra! :)

Vad söt bild! :)

2011-02-08 @ 21:48:05
URL: http://leikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0