social.

Hallo, gårdagen bestod av pizza hut, grönsaker, dipp & scarface. Sen skulle vi kolla på Top Gun men båda somnade ganska så ovaggat :)
Nu har jag precis packat ihop alla mina grejer, hoppades på att få äta frukost med Pontus har vänt sig om för att sova lite mera.. så typiskt!
Så nu kommer jag antagligen lessna på att vänta & bli utan frukost idag. Måste röra mig hemåt snart också.
Ikväll är jag bjuden på mys hos Sandra i tungelsta, vi ska dricka vin och äta räkor och bara ha det helt underbart. Så måste hem och fixa mig inför det :) vad ska ni hitta på ikväll?

Nu ska jag iallafall spela lite angry birds tills han vaknar, blivit helt besatt!

Kommentarer
Postat av: Sabina

JA klart :)

Åh va gott med pizza ...

2011-02-12 @ 23:36:47
URL: http://leikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0