när klassen lämnar mig & sandra gör man sånthär!

DEN SENASTE VECKAN HAR JAG:
Kramat min mormor: nej
Slagit någon: typ Pontus, men det är ju skoj
Spelat basket: ne
Vunnit en match: hahaha nej ..
Gått på bio: nej
Städat rummet: nej
Bakat en sockerkaka: nope
Ätit pizza: jupp
Skrikit åt någon: mm
Varit uppe längre än 02.30: ya
Åkt flygplan: nä
Pratat i telefon i mer än 40 minuter: tvivlar påre.
Slösat över 30 kr på godis: OM jag har!
Pratat i en telefonautomat: nope
Spelat dataspel: ah
Köpt kläder/skor: tror inte det ;o

SENASTE 50 TIMMARNA HAR JAG:
Retat någon: ja
Gått på toa mer än 10 gånger: haha men ja?
Ätit prinsesstårta: ne
Hoppat ut i snön och skrikit: nej.
Lagat mat ur kokbok: ne
Gett någon komplimanger: aa
Lyssnat på Winnerbäck: jaa 
Borstat tänderna: ja
Bäddat sängen: nä
Sparat pengar i spargris: ne
Pussat någon: nyss <3
Sagt jag hatar dig: yeh!

DEN SENASTE TIMMEN HAR JAG:
Gått på toa: ja, det va då hela hemvisten lämnade mig och Sandra......... OFÖRLÅTLIGT!
Ätit: en karamell
Kollat på klockan: ja
Sjungit: atm
Hostat: nej
Spytt: nej
Rapat: nope
Kollat på tv: Nej.
Lyssnat på radion: nej, spotify 4life!
Skickat ett sms: yehyehyeh!
Sovit: nej
Installerat en skrivare: nä
Läst mer än 10 rader på engelska: ah
Skrivit blogg: håller på just nu
Tänt en lampa: nej.
Gråtit: nej 

JUST NU:
Sjunger jag: ja
Gungar på stolen: nej
Lyssnar på musik: ja
Kliar mig på näsan: ja faktiskt! :D
Hostar: nej
Äter: inget
Hoppar: nej sitter still
Lyssnar på techno: nej, winnerbäck! 
Lyssnar på klassiskt: noooo.
Lyssnar på Winnerbäck: ja

VÄLJ BLAND:
Svart eller Vitt: beror på
Katt eller hund: katt
Natt eller dag: beror på
Solsken eller månsken: beror på
Sommar eller vinter: beror på
Julafton eller födelsedag: vet faktiskt inte, båda är lika underbara! :)


Kommentarer
Postat av: emelie ^^

okej, vad läser du för nåt? :D

2011-02-02 @ 16:13:02
URL: http://checkemelie.blogg.se/
Postat av: bloggamanda-det är drömmen man vill ha och verkligheten man får ta.

sv:tack så mycket!! :)

2011-02-02 @ 17:00:09
URL: http://bloggamandas.blogg.se/
Postat av: Tommy

Sv: Ja verkligen! Haft en bra dag?

2011-02-02 @ 18:03:54
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: Nathalie

faan skrämmande att du har koll på var jag bor :S har inte den blekaste aning om vart du bor haha eller nu så antar jag nynäs iaf

men nej Krigslida är sååå mycket bättre ;)

2011-02-02 @ 18:45:51
URL: http://nathaliesbrage.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI

vad gör du ikväll "lillördagen"?=)

2011-02-02 @ 19:40:50
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0