alone.

okej, det här känns skumt. jag är ensam hemma, för första gången på flera dagar. Herregud! Pontus och Eric åkte för typ 40 minuter sen, matilda åkte imorse och Fia drog igår. känns super wierd.
Jag hatar att vara ensam, speciellt när man spenderat massor av dagar omringad av folk som bara får en att må så himla bra! Under dessa dagar har vi hunnit kolla på massa olika filmer, alla har inte varit lika bra, men sällskapet har gjort allting bäst. så mycket kärlek till er!
Skulle egentligen jobbat idag också, men vaknade imorse och mådde inte alls bra, så vi flyttade det tills imorgon istället. och då jävlar! gud vad jag saknat mina kollegor, mina små barn och allting!
Så nu ska jag försöka städa lite, inte för att det är stökigt. Mina tjejer gör ju rent efter sig. Sen ska jag börja planera mat. men innan det ska jag sitta lite i min soffa, lyssna på tystnaden och bara andas. sen ska jag göra lite nytta. vi hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0