BORED!

Svara ärligt..
Tycker du om någon? - ja det gör jag.
Sol eller måne? - det beror på :)
Vinter eller höst? - vinter tror jag.
Vaniljglass eller chokladglass? - chokladglass!

 

Har du de senaste 24 timmarna..

Sjungit? - haha om jag har!
Blivit kramad? - ja :)
Känt dig fånig? - nej :)
Saknat någon? - ja..
Klippt håret?- nej, men behövs! 
Gråtit? - ja.
Ljugit? - haha nej, finns ingen bra anledning till att göra det :)
Blivit kysst? - nä.


Om mig..
Hur mycket är klockan just nu? - 18.38
fullständigt namn? - Anna Linda Carolina Zetterman Snäll
Vart vill du helst bo? - utomlands skulle sitta rätt så fint
Hur många barn vill du ha? - två som minst ialf, helst tre :)
Vill du gifta dig? - det vet jag inte, får man se. men tror inte det.
Rullar du spaghettin? - nej skär den.
Har du ätit sushi? - en gång, PECK!
Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - två kanske?


Grejer..

Har du blivit jagad av polisen? - haha ja?, alla har väl varit fjorton? ;)
Har du en hund? - nej
Sover du helst själv eller med någon? - med någon :)
Tror du på jultomten? - det är klart? vem ger en annars alla paketen?


Kommentarer
Postat av: MODEMARTIN

Hittar du på något kul i veckan? :D

2011-01-10 @ 19:52:01
URL: http://www.modemartin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0