i feel it more than ever

Godmorgon på er! Igår blev det ingen mer uppdatering, för jag hade helt enkelt inte lust.
Men iallafall, mamma fyllde 40 igår, vi ska fira henne idag. Grattis återigen <3
Vi gjorde absolut ingenting i skolan kändes det som, efter skolan åkte jag hem till P en snabbis och va lite med han, sen hämtade jag upp Matilda, vi åkte hem till henne och hämtade hennes jobbgrejer och lite sånt. Sen åkte vi och handlade middag och sen bänkade vi oss en snabbis hos Jimmie. Sen fick vi något ryck att vi skulle åka till tungelsta och hälsa på Sandra & fia, sagt & gjort. Blev ett snabbt stopp hemma för att lämna av bordet som jag körde runt med, mötte upp dom. Fick ett gulligt sms av P och åkte hem till han och sa hej. Fick med oss Raffe som behövde skjuts hem, sagt och gjort. Efter det hämtade vi upp Eric i sorunda och sen parkerade vi på gården vid halv ett. Jag tror att jag deckade innan jag la mig på kudden. usch vad trött jag va!
Nu har vi typ precis vaknat, jag ska snart åka och handla och Matilda ska jobba. Men vi får se om hon kommer komma i tid, hon står fortfarande i duschen.. inte bra. Borde nog gå och knacka på.
Ni kommer inte få en sån bra uppdatering idag heller med tanke på att hela mamma & pappas släkt kommer för att fira mamma. Men hoppas ni får en trevlig dag! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0