imma make you go crazy

Halloj!
Jag är jättetrött redan nu, och klockan är bara halv tio. whats wrong? jag som va så utvilad när jag vaknade breve min finaste imorse.. hm.
men iallafall, jag och fia satt kvar en bra stund i skolan idag, vi gjorde egentligen ingenting. mest bara satt och pratade strunt.
Sen mötte jag upp Matilda & Emma i centrum och sen begav vi oss till nynäs. där skulle jag och matilda gjort vårat sociologiarbete, men eftersom att vi knappt visste vad det va vi skulle göra så gick det inte. då knatade jag hem till jimmie istället där vi mös lite och kollade på någon dålig film. jag såg iofs inte slutet, men känns inte som om jag missade något.
Påväg till bussen mötte jag sötsebbe som snällt skjutsade hem mig. Nu ska jag borsta mina tänder och sen sooova.
imorgon börjar dagen 08.00 med Engelska, sune i mitt hjärta! skjut.mig.

Kommentarer
Postat av: Neow.se | Utan mitt ego är jag inget!

Haha :)

oj haha mkt :P kan icke ens säga vad.. Det är för "hemskt" lr ag tkr oacceptabelt :)



haha ja men vrf tjura lxm ? :P Han va ju min första största kärlek :) jag vill ju honom bara gott o väl, han betyder otroligt mkt även fast vi inte ens snackar :)

2011-01-26 @ 21:38:25
URL: http://neow.se
Postat av: Tommy

Sv: Ja ibland funderar jag på att plugga vidare eller till nått helt annat .. Känns som om jag kan detta med äldrevård nu!

2011-01-26 @ 21:41:49
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0