järnkaminerna 30 år.

Idag har jag nog varit med om det vackraste i hela mitt liv. Tifot till djurgårdens hemmamatch mot Timrå, Kristoffer Ottossons 600:de match och järnkaminerna / Blue saints firade 30 år. Det va magiskt, legendariskt och bara så jävla mycket kärlek!
När jag har tid ska jag titta igenom bilder som senare kommer hamna i bloggen.
Tyvärr så förlorade vi efter sudden med 2-3, vi behöver en ny målis. Tråkigt men en poäng är iallafall en poäng, och jag tyckte att vi höll emot bra med tanke på hur många skadade spelare vi har.
Menmen, nu har jag och Pontus precis kommit hem, jag har nyss ätit och nu ska vi försöka hitta någon att kolla på på tv. Kan inte bli det enklaste, men vi gör ett försök!
Om vi inte hörs mera ikväll så hörs vi imorgon, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0