let you go

Fyra frågor om förhållanden


är du singel? - oh yes!
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - alltså, både ja & nej
har du varit kär i någon? - ja
är du kär just nu? - halvt

frågor om dig själv
fullständigt namn? - linda zetterman snäll
när fyller du år? - 15 april
några piercingar? - öronen, näsan, naveln, tungan
vad har du på dig just nu? - trosor o täcke
vilken årstid är bäst? - alla har sina plus
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - vaknar upp breve nån man tycker om
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - med någon :)


frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - hm, ingen vet allt. men den som vet mest är nog Pontus
vem är den roligaste av dina vänner? - alla e roliga på sitt sätt, men sandra, fia & matilda kanske :)
vem är mest partyprisse? - jenny, haha!
vem är den du helst har filmkväll med? - Matilda, fia & sandra



Frågor om din familj
vem står dig närmast? - min bruuur
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - japp
vem är farligast i din familj? - jag vafan
vem är coolast? - jag såklart?
vem har du mest gemensamt med? - Eric eller mamma, eller alla?




frågor om idag


vad har du gjort? - sovit, vaknat, åkt hem, träffat adam & malin, kollat film
har du varit glad idag? - nej kan jag väl inte påstå
har du varit ledsen idag? - ja
har du gjort något bra idag? - jaaa :)
vad har du ätit idag? - det är så lite att jag inte ens kommer ihåg.
har du duschat idag? - nej
är du trött nu? - JA!
vad händer imorn? - skolaaaaa. sen vet jag inte



TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - Adam
Vem ringde du senast? - Malin
Vem sms:a till dig senast? - Malin
Vem sms:a du till senast? - Malin




ÖVRIGT
Är du hungrig nu? - ne
Vad är klockan nu just nu? - 03:25
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - facebook & bdb


KÄRLEK


Är du kär just nu? - ja typ
Har du kysst någon idag? - nej
Har du ett förhållande? - absolutly not!
Har du varit otrogen och om ja, varför? - ja, haha jag va ung & dum! ;) 
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nej, isf inte med mening

Är du svårflörtad? - beror helt på vem personen är

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - ja
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - jag vet faktiskt inte
Hur många har du varit kär i i år? 1
Vem sov du senast bredvid ? - Pontus
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - nevereverever
ever


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0