not alone.

Jag som trodde att ju skulle få spendera natten ensam, men icke sa nicke! Min sötaste kommer hit om 50 minuter och ska sova lite med mig.
Haha på tal om att sova, inatt hade jag tydligen slängt upp benet på fia när jag sovit och gnytt typ, sen när jag tog bort benet slet hon dit det igen.
Mina tjejer är alldeles för fina dom!
Men nu ska jag fixa lite på mitt rum tills Matildis kommer, träffade henne för några timmar sen men jag saknar henne redan! Det finns inge bättre än att vakna upp breve någon man verkligen tycker om ♥
en lite halv dräggig bild på mig och finaste matildisen när vi firade sandra, lots of love!

Kommentarer
Postat av: Neow, utan mitt ego är jag inget!

Haha Mjo liten fjortis ;D Ah vi va Tsm drygt 1 åt och 9 månader, så jag känner honom innan och utantill :) han e toppen :D



Åh ja! Dom e grymma :D alla piercing ställen har grymma. Men det e synd att typ inte guldfynd säljer :/ dom finns överallt lxm, dom säljer typ 5 navelpiercing bara :0

2011-01-10 @ 07:30:50
URL: http://neow.se
Postat av: matilda

jag älskar dig Linda! du gör mig glad <3 TACK!!

2011-01-10 @ 15:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0