ravioli

Gud vilken dålig uppdatering det är idag.. men vet ni vad det beror på? jo, jag har mysigt sällskap och då vill jag vara social.
Nu har vi iallafall varit och handlat mat och lite sånt, Pontus skulle göra ravioli till oss (därav den tråkiga rubriken), men han lyckades bränna fast massor i botten. men det blev gott ändå!

Vi har tankat hem en skräckis som vi ska kolla på snart hade vi tänkt. Vi har huset för oss själva så kvällen kommer nog bara bestå av mys och filmtittande. Jag är fortfarande helt sjukt trött så kommer nog bli en tidig kväll, men vågar inte lova för mycket. Nu ska jag mysa vidare med min babe! (som btw är sämst i köket, han kunde inte ens handskas med en konservöppnare, tycker synd om den tjej som kommer flytta ihop med han...) men nu är det mystime! Så vi hörs när vi hörs. kanske slänger ihop ett snabbt inlägg om hur filmen va sen, men det återstår att se!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0