Sömnlös i Skogås.

Ja, rubriken säger allt som jag tänker skriva typ. Jag ligger här i sängen med min man och ingen av oss kan sova, syndast är det om han eftersom att han ska upp om några få timmar.. Idag har jag absolut inte gjort nånting, degade hemma med min bror och sen farde vi mot Farsta för att möta upp mamma och handlade lite nödvändiga saker till sommaren, sen blev det god familjemiddag på olearys innan jag åkte hem till min man, vi tog det bara lugnt och nu ska vi försöka somna.. Imorgon tänkte jag bege mig ut på en liten shopping runda och inhandla lite saker som behövs, mestadels av det jag ska köpa är nödvändiga hemma saker som jag ska lämna hos Pontus som tack för att jag typ bor här. :) men nu ska jag klia min älskling på ryggen så han förhoppningsvis somnar :) LATEROOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0