diss

Nu har vi kommit hem ifrån bowlingen och middagen, jag förlorade, ovanligt va? Men min babe va jätteduktig och kammade ihop typ 700 poäng nånting, han är så bäst på verkligen allt!
Sen åkte vi till trångsund och åt middag, hur trevligt som helst och nu är vi som sagt hemma. Resten av kvällen kommer att spenderas i sängen med mys och någon bra film. jag klagar absolut inte!


Sen måste jag bara få skratta lite åt folk som har en sån otroligt skev verklighetsuppfattning, och som ljuger om saker som är så uppenbara. För det första, man är inte bortskämd om man får skjuts överallt, man är bortskämd om man får ett körkort och en bil av sina föräldrar. Sen att ens föräldrar köper massa kläder och shit till en bevisar inte heller nånting, pengar kan inte köpa lycka som vi märker ganska bra.
Och om man har kommit över någon och dessutom har en ny pojkvän så bryr man sig inte om vad ens ex nya tjej skriver om eller till honom, så ganska busted där med.
Sen om man nu har så mycket klass och pengar som du har, så går man absolut iiiinnnntttteeeeeeeee(!!!!!) ut på viperroom, då håller man sig till entourage, ambassadör, eller något lite bättre ställe. Men iofs, det är ju inte vem som helst som blir insläppta där heller..
Mitt mål med min blogg är absolut inte att efterapa Kissie så jag tänker varken lägga ut bild eller namn på personen som detta är riktat till men alla vet vem det är.
Det är absolut inte mitt fel att ditt ex föll för mig, att vi har nånting som du saknar, och att han verkligen blivit kär i mig. Jag har inte tvingat han till något utav det. Dessutom va det flera år sen det va "ni", så man borde kommit över det vid detta tillfälle.
Sen att du lägger upp bilder på mig och kallar mig för tjock bevisar också bara hur dålig självkänsla du har, när du måste sitta och klanka ner på mig för att du själv ska må bra.
Detta är det enda och absolut det sista jag har att säga till denna personen, det är inte mitt fel att erat förhållande va kaos, som du själv sa "varför skulle jag vilja ha tillbaka något när jag mådde som sämst under den tiden det va vi?".
Jag skrattar åt dig.
Nu ska jag ägna tid åt min fina älskling istället, vi hörs mera imorgon :)!



Kommentarer
Postat av: Neow, utan mitt ego är jag inget!

HAHAHAHA gick dit för mina polare skulle Dit :D o jag vill inte ens ha körkort o bil ?!?!?! Vrf skulle jag vilja ha de när jag får skjuts överallt ?! O jag gör de här för att provocera dig ;) lika väl som du skriver om Pontus. O du om ngn kom inte heller över ditt ex fast du hade ny :D pengar kan köpa lycka ;) men har lycka ändå. Mina föräldrar vill bara ge mig de jag vill ha :D haha föll förej ? Jadu. I höstas när ni va på g ville han ha tillbaka mig !! HAHAHAHA han ville fortsätta träffas o så. Men jag dissa så där fick du han ;) plus. Skev verklighets bild du måste ha som tror jag gör de här för att må bättre ? XD nä du. Jag tjänar pengar på de ;) Drf jag gör de :D o vi hade de inte bra. Men som om ni har de Lr? Inte Ens ihop o bråkar typ hela tiden. O du kallar han svin exakt varje gäng. Tönt ;) du känner mig inte. Så de du säger har du inger att basera på ;) så jag tar inte ens åt mig :D

2011-03-06 @ 08:31:55
URL: http://neow.se
Postat av: Neow, utan mitt ego är jag inget!

Plus i stortsett ere mer bortskämt att ens föräldrar kör. :) för dom offrar sin tid och sina pengar på att köra. Det är det som är bortaskämdhet. Att ens föräldrar offrar allt för sina barn. Typ alla barn får körkort av sina päron och även bil. :) o då slösar föräldrarna inte så mkt pengar i längden som dom gör när dom ska skjutsa folk. För de tar tid o pengar. Som de inte gör när man har egen bil :) så lör dig ngt innan du förklarar va bortskämdhet är ;) o som sagt vill inte ha körkort men får en bil i sommar. Så booya ödlan :)

2011-03-06 @ 09:30:41
URL: http://neow.se
Postat av: Neow.se | Pappas lilla flicka

så jag säger vettu =) O nä jag tar inte åt mig av ngt som du har o säga mig på ngt negativt sätt? Sure att man vill skydda sig själv lite.. plus att som sagt, de drar trafik te bloggen ;) Jag e inte ute efter att förstöra linda? HAHA kom igen?! förstöra haru inte något bättre att komma med ? där sjönk du verkligen i mina ögon :) man har inte dålig självkänsla för att man trycker ner ngn? Jag göre för att jag tkr de e kul? Jag mår inte bättre psykist av de ? =D i vissa fall kan jag må sämre av att göre , men inte i detta fall. jag har så mkt bättre självförtroende va du har då jag har skrivit modellkontrakt, så att ha dålig självkänsla inte riktigt min grej ödlan :)

Men nu ere inte bara jag som tkr du provocerar fram mig genom att skriva " mysa mysa " hela tiden, du provocerar visst på en annan nivå bara. jävlas man med tjuren får man smaka på hornen :)

2011-03-06 @ 13:46:39
URL: http://www.neow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0