fuck em

Godmorgon lovers, hur har eran dag varit hittills?
Min har varit bra :), vaknade och kände mig utvilad eftersom att det inte blev så sent igår. Vi låg och kollade på "Blair witch project", men båda somnade ifrån den. Så vi kollade klart på den imorse istället, den va inte alls så som jag tänkt mig men ändå lite halv skum.
Nu har jag sminkat mig och gjort allt jag ska, ska bara packa ihop mina saker och sen ska jag ner till min morbror och fira min lilla kusin som fyller 10 år idag, tror jag.. Jag är inte helt säker, höhö!
Sista dagen på lovet också, helt stört. nej nu ska jag pussa på min babe tills det är dags att gå. Vi hörs ikväll :)



Kommentarer
Postat av: Sabina

Varit sjuk, suttit i bil i 9 timmar och packat med trötta lungor. Annars har den varit bra :D Din då?

(Förlåt för sent svar!)

2011-03-06 @ 18:06:32
URL: http://leikman.blogg.se/
Postat av: nathalie

Jag vet precis vem det handlar om ;D

förstod att det inte var jag haha. Fast början passar in lite kanske xD haha

2011-03-06 @ 20:13:41
URL: http://nathaliesbrage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0