killerhuvudvärk och oth

Shit alltså jag verkligen älskar att vara sjuk! Jag har absolut inte fått i mig någon som helst mat idag, snuttat lite på en apelsin som närmast typ. Jag kan inte ens gäspa utan att min hals dödar mig. uschofyoblääää!
Huvudvärk har jag börjat få också, känns lagom kul..
Men just nu ligger jag i sängen och kollar på OTH, efter det kommer OC och efter det ska jag hoppa in i en lång vam dusch, knarka halstabletter och apelsin så jag blir frisk. Detta är inte kul.
Det känns verkligen som om hela min kropp håller på att lägga av, fansjävlahelvetesskittttttt!
När jag väl blir sjuk blir jag dundersjuk, jag kan aldrig bara bli lagom. usch...
sen skulle sommar inte heller vara helt fel, strosa runt i någon soft bikini på något varmt ställe och bara leva livet.
Bilden är ifrån typ 2008 eller något när jag & mamma va i spanien.

Kommentarer
Postat av: Jessica - bjurlerstamjessica.blogg.se

sv: jaha okej ja trodde de kosta ganska mycket!! jaha då behöver man inte spara så mkt, en lön är ju bra! :D Hur länge var du borta? :D

2011-03-07 @ 18:09:25
URL: http://bjurlerstamjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0