Myser!

Tjo alla glada, haha. Hur har ni spenderat eran dag hittills?:) just nu sitter jag hemma hos Hampus moster med han, Elin. Ullis, Simon och Jocke. Vi myser, pratar och kollar tv. Jättelänge sen jag träffade Hampus så jag tar vara av varje sekund, jag älskar han! Och ganska komiskt att alla tror att vi är tillsammans, men icke sa Nicke, han är min bästavän. Jaha nu börjar det här inlägget bli lite luddigt känner jag. Men snart bär det av in till stan och senare ikväll blir det kryssning, fan vad taggad jag äääääär!!!!!! PUSSSSS

Kommentarer
Postat av: Tommy

Sv: Dagen har vart kanon bra!



Hoppas ni har det trevligt på kryssningen!

2011-03-02 @ 18:03:04
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0