NU KÖR VI!

Om tjugo minuter drar vi oss inåt stan för att skaka rumpan hela natten med underbart folk. Sen kommer min älskling och möter mig i stan och sen åker vi hem till honom. Han är så söt när han visar hur mycket han verkligen tycker om mig, han vill inte att jag åker ensam från stan inatt. Kärlek till dig, jag har aldrig heller varit såhär kär i någon heller min älskade man, du är det absolut bästa jag har. Skulle gärna förklara med ord hur mycket jag tycker om han men det går inte. Haha halva min vinare är borta märks det? Jag menar allt ändå :) nu kööööööör vi! Puss mina älsklingar!

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Jag vet inte riktigt :p Ska du lura någon idag då? 1 april? :p



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-01 @ 12:50:43
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0