still dead.

åh herregud vad trötta vi är! Fortfarande, det tar att ligga på topp ;)
Men iallafall, vi vaknade runt tio. Mös till Big Brother, åt frukost, låg i sängen, mös, kollade på en film, somnade vid tre och vaknade nu. Åh herre säger jag bara!
Fick ett sms av Ida som frågade om det va utgång idag också, va tyvärr inge sugen på det efter kryssninge. Haha ni anar nog inte hur gammal jag känner mig just nu. Helt stört!

Så nu ska vi slå på någon film och mysa vidare, kvällen är helt oplanerad. Men lär nog bli en heldel mys, gott att äta och underbart sällskap, imorgon står bowling med Pontus, Robin, deras mamma, Abbe och deras mormor och morfar på schemat, lovely! vad ska ni hitta på ikväll/helgen? :)


såhär pigg känner jag mig nu. haha! hemsk bild jag vet, men who cares?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0