the stars are holding you tonight.

Godmorgon lovers! Sovit bra?
Jag och min man hade lite diskussion igår när vi skulle sova men det löste sig väldigt snabbt. Kärlek löser allt!
Vaknade först imorse vid halv sju och va superpigg, jätte irriterande faktiskt.
Men somnade till sist om till slut och vaknade sen av att Pontus hade fått för mig att jag försovit mig men det hade jag inte.
Just nu har jag psykologi och ska göra klart mitt arbete, har verkligen ingen lust. Har redan skrivit allt som jag skulle kunna skriva. Men får väl leta fram något mer att skriva.
Sen har jag idrott, sen lunch, svenska typ och sen individuella. Min dag slutar vid fyra och då ska jag nog bara hem och ta det lugnt. Försöka städa lite kanske.
Vi får se hur det blir. Vi hörs senare :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0