24/5

heipaaaaa!
Hur mår ni alla finisar?
Skolan har varit helt ok, fått reda på mina skitbetyg och bara velat slå någon riktigt hårt som ni kanske märkte i inlägget innan. Men iallafall, dagen började med att jag och Pontus försov oss till 8.30, (vi skulle gå till bussen 8.40) grymma som vi är så klarade vi det såklart! Kom till skolan, halvglodde lite på Shutter Island samtidigt som jag skrev min engelska bokrecension, duktig chey!
Sen satt jag kvar och pluggade min beniga lilla stjärt av mig, gjorde psykologi provet så nu är jag heeelt klar med psykologi B! GREAT!
Nu ligger jag och min älskling hemma hos honom och han kollar på film och jag skriver mitt Turism arbete, Lucifer han själv har nog kommit på kursen turism, satan i gatan vad jobbigt det är!
Sen ska jag maila min kära lilla idiot till naturlärare som har spikat fast mitt IG i naturkunskap A nu eftersom att han total ignorerat mig när jag har velat fixa upp det, up yours Micke! Jag som hade sagt att jag inte skulle gå ut med några IG;n. usch..

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, joo min helg var bra, lite hektisk, men bra :) Ska du göra något kuligt nästa helg då? Den som kommer alltså?

2011-05-25 @ 11:24:08
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: simone

Söt bild :D

2011-05-26 @ 11:36:18
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0