26/5

Efter mitt deppinlägg igår så känner jag att det är dags för bättre tider, fick reda på mitt Engelska betyg idag och tur för han att han höll det han lovade!
Nu har vi lämnat in massa böcker och nu måste jag kolla vad det är jag har kvar att göra i turism och religion. Samt att min kära lilla naturlärare lägger upp instuderingsfrågorna till provet som jag missat IDAG, vad kuuuul att betygen sattes igår, idiot......
Nu sitter jag i skolan och väntar på att klockan ska ticka lite snabbare, idag är det en kort dag och senare idag så blir det jobbmöte och sen bio med min älskling.
Men nu ska jag försöka hitta något att äta och lite såna saker.
Juste, jag trotsade vädret idag och tog på mig ett par shorts och en magtröje liknande tröja idag och det är skit kallt! usch fyfan, men jag ska trotsa som fan ända tills mitt skelett skakar i kroppen, då åker mina leggins på.
Nu har jag inge mer att säga. Pusssssss!

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Jag ska faktiskt åka iväg på kurs för att jag fått ett stipendium. En kurs för unga ledare. :) Ska du göra något roligt just idag då? :) Kramar



Ps. Delta gärna i H&M-tävlingen som avslutas inom någon dag, om du inte redan gjort det. Man kan vinna 900:-. Klicka då på länken så kommer du direkt till tävlingen: http://www.tourn.se/taevling/bloggtaevling/vinn-900-kr-presentkort-paa-hm/?rID=79

2011-05-26 @ 11:31:57
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: -Matilda.

Ska du göra nåt roligt till helgen? :)

2011-05-26 @ 20:33:32
URL: http://creativve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0