dont you just hate life?

Nu har jag precis kommit hem ifrån en mysig liten tur med Malin, vi pratade om allt och ingenting och försökte hitta någonstans man kunde äta middag på i nynäs, allt som vi va sugna på var typ stängt, så det fick bli PH ovanligt va?
Så nu hade jag tänkt att lägga mig och plugga för jag visste exakt vad jag skulle plugga på men det försvann, funderar på att räcka fingret till mina lärare och nöja mig med betygen som jag har, jag har lust med det. Men skulle ångra mig som fan så jag krigar på.
Jobbmötet idag gick awesome, imorgon är det ett nytt, sen ska jag och min älskling på bio.
Men nu ska jag plugga så jag kommer nånstans, jävlahelvetespissskola. (Ja ni fattar hur jävla less jag är va?)
Nej men nu ska jag sätta igång, väggen här kommer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0