give me everything

tjolahopp.
Dagen spenderades på Ösmo Marknad med Malin, vi åkte karuseller med mina små kusiner och kollade in stånden (haha), samma skit varje år så inge speciellt. Sen åkte vi och åt kina mat för alla mina jävla pengar. Sen vidare hem till Andy. Där hade dom litervis med alkohol så jag åkte hem och parkerade min bil lite fint och väntade in att Sebbe skulle hämta mig. Väl nere hos Andy igen så dunkade vi dubstep och drack en flaska vin på ingen tid alls. Sen bar det iväg till freja. Oj heeeeipa vad kul det va, alltså hela kvällen igenom. im still laughing!
Softade lite där med danne och andra sköna människor och sen mötte jag upp en liten hagberg i hamnen och försökte förstå mig på vart det va han skulle, gick inte så bra så sebbe hämtade mig och nu är jag hemma.
inte helt jättetrött men vet att jag borde sova innan jag blir hungrigare än vad jag redan är. yeye ilandsproblem hela skiten.
funtar på att skaffa lösenord på bloggen också så att vilka som helst inte kan läsa min blogg längre, hehehe. nu ska jag sova. heipa. Ni får lite snygga vinbilder och gotta er med såhär nu i natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0