limitless

Ohoy vilken kväll!
Hämtade upp min fina Matiss och vi bestämde oss att åka till Heron city, efter x antal varv i Huddinge på samma plats så kom vi äntligen fram, han är en otroligt bra kartläsare den där mannen! Väl inne avnjöt vi en god grekisk middag och senare begav vi oss till spelhallarna, jag spöade Matiss fina lilla vältränade rumpa på basket, (Han säger att hans va trasig men det är bullshit rätt igenom!). Sen gick vi till Ollan och kollade på första perioden av Sverige matchen, våra fina hjältar petade in tre mål i första period. BRAAA GRABBAR!
Sen va det bio dags, filmen va helt okej. Kändes som om den va grymt lång, men ändå bra. Rekomenderas!
Efter det begav vi oss hemåt och jag valde att ta en väg mot Älvsjö, Matiss va livrädd!
På motorvägen hem körde vi förbi en blinkande Doris med Kimmo, Sandra & Matte ståendes utanför. Snäll som jag är vände jag och erbjöd dom hjälp. Kimmos bil Doris hade gått sönder helt mitt på motorvägen, rip ♥
Så jag plockade upp Sandra eftersom att grabbarna skulle kolla hur långt dom kunde rulla bilen. Blev massa skitsnack i bilen utanför Sandras hus och nu har jag äntligen kommit hem. Min mage kurrar men jag är alldeles för trött för att ta nånting att äta. Iiiiinte bra!
Nu är det sovdags för imorgon står städning, plugg & Freja på agendan. Jag gissar på att bara det sista kommer bli av. Dock kommer jag vara nykter och förhoppningsvis köra ifall min fina mami vill låna ut den svarta faran till mig en kväll till :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0