ni ger mig alltid ett leende på läpparna.

Först och främst måste jag bara säga att nej rubriken är inte något posetivt till någon, snarare tvärtom. leker man med elden kommer man bränna sig, oh boy!

Men iallafall, dagen har gått bra, hade som vanligt bara en lektion, på lunchen åkte jag, clarisen och Jempisen till donken och åt eftersom att skolan serverade äcklig mat idag igen. Sen åkte vi tillbaka och jag dök ner i mina skolböcker på en gång. Så nu är jag klar med min ena uppgift och ska bara fixa till den andra sen har jag betat av lite iallafall. Känns great!
Ikväll ska jag och eric stå för maten också eftersom att mamma och pappa är iväg på konsert (som ni verkligen förtjänar, njut som fan nu. Ni är världens bästa föräldrar och jag älskar er föralltid!) Det får gå som det går, varken jag eller Eric är några mästerkockar och nu när det inte ens finns ett kök, ja ni kan ju lista ut det själv. Hoppas det finns billys och lussebullar i frysen, då är min kväll räddad iallafall!
Ikväll är det sverige - usa också, naaaaajsbajs! Pontan kommer nog till mig också, heeeeelt ok kväll som väntar mig då.
Jag vet att du är avundsjuk!




slänger upp en pepp bild som bevisar för alla er hur stark jag faktiskt är.
(haha och ja, jag hade tagit några glas när bilden togs, så fokusera på mina muskler istället för mitt fuckt up ansikte... höh)


Kommentarer
Postat av: Mammabea

Söt header! har dagen varit bra hittils?:)

2011-05-04 @ 15:13:39
URL: http://mammabea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0