not ready to make nice.

Shulululuuuu.
Skolan gick grymt, koncentrerade mig ovanligt mycket på religionen, så nu fattar jag lite om Islam, pluspoäng till mig! (det är det som är det negativa med mig, jag har jätte lätt för att lära mig saker, det enda som krävs är att jag ska lyssna & anteckna. men jag gör det aldrig.. fail).
Kom hem runt tre, hade en fin pappa som hämtade mig vid tåget så jag slapp gå med alla ormar, tack papsi!
Nu har jag fixat färfigt mig och väntar på att mamma ska komma hem med bilen så jag kan bränna ner och plocka upp Matiss. Ikväll ska han bjuda mig på middag & bio. Finare vän får man leta efter!
Så nu ska jag glo ut genom fönstret lite till tills hon kommer, känner redan nu att jag varit hemma och varit tyst för länge.. Stackars Matiss sen säger jag bara..
och ja tjejer, han är singel!

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: jaha den har jag inte sett :)

2011-05-06 @ 17:32:52
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0