tidsfördriv..

Avsluta meningarna

1. Jag har insett att min senaste kyss var med någon som får mitt hjärta att slå volter.


2. Jag lyssnar
på MTV just nu

3. Jag pratar så jävla mycket


4. Jag tycker om att såra folk, im sick i know!

5. Igår var jag
i skolan och hemma

6. Min första riktiga kyss
var med Jonte, haha!

7. Jag avskyr när folk frågar dumma frågor

8. Kärleken är jävligt komplicerad.

9. Jag gillar att kolla på hockey

10. Jag kommer alltid att minnas härliga stunder

11. Jag är hemligt förälskad i Nichlas Falk

12. Sist jag grät var väldigt längesen!

13. När jag är glad visar jag det

14. När jag vaknar på morgonen önska jag att dagen inte börjat än

15. Innan jag går och lägger mig gör jag alla mina tvångsgrejer som jag MÅSTE göra.

16. Just nu tänker jag på vad fan som händer ikväll?


17. Idag har jag
ätit pizza till frukost.

18. Inatt ska jag
sova ensam tror jag

19. I morgon kommer jag
träffa min bebis hoppas jag

20. Jag vill verkligen vinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0