äääntligen!

förklarar rubriken efter några tomma rader helt onödigt skriva om precis ingenting ;)
men iallafall.. skolan gick bra, vi hade äckel bild med äckel-britta, fyfan vad jag hatar henne! helt sjukt..
nu sitter jag och idag i ishallen, ska nog röra mig hemåt snart, inge kul alls här..
mitt huvud gör fortfarande ont, haft konstans huvudvärk i typ två-tre veckor snart? life is great? (y)
menmen iallafall, idag är jag överlycklig :D varit det hela natten :D
igår bokade jag mitt the voice winter camp som jag ska gå på den 2-5 januari, fyyyyfan!
ska dansa både street och dancehall, så nu jävlar ska kroppen läggas på hårdtrim! sommar 10 säger jag bara!
jag längtar så det gör ont, gosh vad kul det ska bli!
min dansskola har de bästa lärarna, utan tvekan! och jag måste börja öva på wii så jag kan slå dom (a)
shit asså jag längtar grymt mycket, ni förstår nog inte :D

och jag saknar dig så det gör ont

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0