halelluljah

nu sitter jag här, kollar film innan lunchen så vi får sluta tidigare sen (:
haft redovisning på engelskan, jag hade låten halelluljah, man skulle ta någon låt som väcker känslor och som betyder mycket för en.
gick rätt så okej ifall jag får säga det själv :)
fick tillbaka första resultatet ifrån engelska nationella, jag fick VG. och eftersom att man lägger ihop alla poängen ifrån alla tre proven så ser det gaaalet lovande ut (y) me like!
idag ska jag jobba, suuuperkul. YN
bara tråkiga träningar så ska verkligen försöka att plugga lite under passet! får betalt för det så why not?
nej nu ska jag kolla lite på filmen! :)

och så måste jag tacka min underbara flickis sandra, för kommentaren som rörde mig till tårar, du är helt underbar! det är alla ni brudar, jag älskar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0