heartbreak


jag har spart alla bilder av dig, smsen finns kvar. jag saknar dig mer och mer för varje dag som går. det är helt obeskrivligt hur ont det gör att du inte finns kvar här med mig längre. det är ett oändligt tomrum och jag hoppas varenda dag att du ska komma tillbaka.
du var min andra hälft, min riktiga bästavän som accepterade mig för allt.
jag älskade dig, på riktigt, med hela mitt hjärta.. jag gör det fortfarande.
det gör ont att veta att jag är utbytt, och att det kanske aldrig mer blir vi. men jag hoppas, vareviga dag, för jag va hel med dig. lyckan jag kände har jag aldrig känt förut, och kommer aldrig få känna igen.
det är bara en sån oändlig tomhet, och jag är inte nöjd med nånting som är nu.
det var med dig jag va som lyckligast,
jag saknar dig så det gör ont..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0