jag <3 tapeterna?




haha hittade nyss denna bild på mammas data, ifrån när vi firade pappa i norrland, jag älskar våra tapeter, aa fast näe? eller dom är ju lite speciella. haha
och förövrigt så försöker jag inte strypa jonte, försöker få han att vara med på kort men jaa, man som han är så vägrar han ;L
blev en lite hel mysig bild ändå tycker jag (:
nåja, nu har jag precis kommit hem, ska hoppa direkt ner i bingen och be till gud att vi har sovmorgon tills ett imorgon, det vore så himla skööönt!
sen är jag ju ledig på onsdag också, men det är ju av en helt annan anledning och helt ärligt skulle jag nog hellre gå i skolan då...
men iallfall, jonte och tony kanske kommer ner hit i helgen och bor med oss. :) jag hoppas verkligen,
saknar jonte även fast det bara va några veckor sen vi sågs, haha inte ens det!
så det håller jag tummarna för.
och jag hjärta min norrlands släkt big time! dom är underbar!
nej nu tar jag alla mina tankar och går och lägger mig, :)
sovgott allihopa!


Kommentarer
Postat av: idah

haha det ser nästan ut som tapeterna som var i våran lägenhet som börjar komma fram nu när de river allt ;)

2009-12-08 @ 11:33:53
URL: http://idahenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0