julbakning!

nu sitter vi i aulan och kollar på "marie antoinette" på historian, självklart lyckas jag somna, haha!
men sov inte så länge faktiskt, jag älskar mina sömnproblem alltså! ger mig sån kraft till skolan..
inatt somnade jag vid fem på morgonen, gick upp runt sex, även fast jag försökte allt så kunde jag inte somna! gjorde nog allt inatt när jag inte kunde sova för att försöka få mig trött, gjorde sitt ups, armhävningar, kollade på filmer och allt, ingenting hjälpte!
men iallfall, vi slutar snart och då ska jag ner till nynäs, kanske köpa idahs julklapp och sen hem till idah och julbaka med henne och massa underbara tjejer! gud vad jag längtar, kommer bli helt underbart kul.

jag måste tacka min allra bästavän idah englund för att hon är just hon, och att hon alltid ställer upp. hon är det bästa jag har, hon är värd mer än guld. jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: idah

aaaaah, älsklingen då! du är bäst!!! <3333333333333333333

2009-12-19 @ 10:41:39
URL: http://idahenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0