kinesisk myt!

nu sitter jag här på svenska lektionen, vi håller på att läser om någon kinesisk myt om hur världen blev till, aaas intressant (yn).
trotts att jag somnade vad halv tolv igår, vilket är flera timmar tidigare än vad jag brukar göra, så va jag helt död imorse! är det fortfarande.. orkar inte hålla ögonen öppna. och när jag skulle gå på tåget så kändes det som om mina ben skulle ge vika vilken sekund som helst! jag har ingen ork till nånting.
min klump i magen har bara blivit större och större, den växer för varje dag som går..
nej usch, nu ska jag engagera mig i arbetet och sen prata med grazya om min ledighet, sen efter skolan ska jag träffa therese en snabbis också. kanske J också ifall jag har tur. men jaa, det vet man ju aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0